90 % af tiden skal vi ikke kigge over mod Sverige for hvis der er noget galt i Danmark som vi får kritik af FN for så er der mange ting der er værre derovre men vi bruger dem altid som skræmmebillede når vi skal snakke om at forfærdeligt det går ligesom englænderne og USA mens englænder og USA har et råddent system som vi er dels ikke skal sammenlignes med fordi der er kun råddenskab i opbygningen så i er min Sverige skulle stikke lidt op så de ikke bliver Nordens USA
90 % af tiden skal vi ikke kigge over mod Sverige for hvis der er noget galt i Danmark som vi får kritik af FN for så er der mange ting der er værre derovre men vi bruger dem altid som skræmmebillede når vi skal snakke om at forfærdeligt det går ligesom englænderne og USA mens englænder og USA har et råddent system som vi er dels ikke skal sammenlignes med fordi der er kun råddenskab i opbygningen så i er min Sverige skulle stikke lidt op så de ikke bliver Nordens USA
1 Kommentarer 0 Delinger 707 Visninger 1

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind