#Boycot Så fik jeg endelig et Dankort igen så jeg ikke bidrager med Visa gebyrer til US i det daglige og gør det billigere for vores forretninger! For nogen år siden besluttede Spar Nord ikke at udstede Dankort mere fordi de tjene mere på USA kortene Visa og Mastercard, som altså lægger større gebyrer på forretningsafregningerne og giver bankerne lidt af det!
Da Dankortet ikke duer i udlandet er vi stadig nødt til at bruge USA kortene indtil EU får udviklet et internationalt kort.
#Boycot Så fik jeg endelig et Dankort igen så jeg ikke bidrager med Visa gebyrer til US i det daglige og gør det billigere for vores forretninger! For nogen år siden besluttede Spar Nord ikke at udstede Dankort mere fordi de tjene mere på USA kortene Visa og Mastercard, som altså lægger større gebyrer på forretningsafregningerne og giver bankerne lidt af det! Da Dankortet ikke duer i udlandet er vi stadig nødt til at bruge USA kortene indtil EU får udviklet et internationalt kort. 😊
Like
Love
Yay
Wow
6
3 Kommentarer 0 Delinger 147 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind