Jeg har brugt Proton i et stykke tid nu. Jeg har mail, fotolager og datalager hos Proton. Jeg er godt tilfreds med det, men føler, at systemet kan meget mere end jeg benytter mig af lige nu. Jeg har det mindste abonnement med 200 GB data. Jeg har en fornemmelse af, at vi er mange på SOCii, der i arbejdet med at frigøre os fra 'big tech' er havnet hos Proton i Schweiz.. Så del meget gerne jeres erfaringer, spørgsmål, genveje, problemer mv. her!
Jeg har brugt Proton i et stykke tid nu. Jeg har mail, fotolager og datalager hos Proton. Jeg er godt tilfreds med det, men føler, at systemet kan meget mere end jeg benytter mig af lige nu. Jeg har det mindste abonnement med 200 GB data. Jeg har en fornemmelse af, at vi er mange på SOCii, der i arbejdet med at frigøre os fra 'big tech' er havnet hos Proton i Schweiz.. Så del meget gerne jeres erfaringer, spørgsmål, genveje, problemer mv. her!
Like
4
4 Kommentarer 0 Delinger 140 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind