https://youtu.be/gJOH-ue2g_E?is=RAG7Z_aSBnaU4WK7

I aften, igen i år, tænder jeg lys i vinduerne. I taknemmelighed til dem der ofrede sit liv for os alle.
Tak.
https://youtu.be/gJOH-ue2g_E?is=RAG7Z_aSBnaU4WK7 I aften, igen i år, tænder jeg lys i vinduerne. I taknemmelighed til dem der ofrede sit liv for os alle. Tak.
Love
Like
Yay
9
3 Kommentarer 0 Delinger 329 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind