1. Maj.

For mig er 1. Maj. Jo nok arbejdernes kampdag!
Men ikke dagen, hvor man hørte alle floskerne! Nej det var der hvor man tog ud og mærkede sammenholdet.

I min barndom tog de voksne alle os unger, med over på "skydebanens legeplads" eller et andet parklignende område. Hvor der var plads til legende børn og alvorlige voksne, så de sammen, men dog hver for sig, kunne udøve deres gøremål!

Siden blev det jo fælledparken og hvad pladserne ellers hed rundom i landet? Men aldrig for at høre taler! Mere for musikkens skyld og for at opleve alle de almindelige mennesker, der på trods af flosker, udøver et unikt sammenhold!
- Og tak for det!

PS. God 1. Maj.

Hilsen og tanker.
Peer.
1. Maj. For mig er 1. Maj. Jo nok arbejdernes kampdag! Men ikke dagen, hvor man hørte alle floskerne! Nej det var der hvor man tog ud og mærkede sammenholdet. I min barndom tog de voksne alle os unger, med over på "skydebanens legeplads" eller et andet parklignende område. Hvor der var plads til legende børn og alvorlige voksne, så de sammen, men dog hver for sig, kunne udøve deres gøremål! Siden blev det jo fælledparken og hvad pladserne ellers hed rundom i landet? Men aldrig for at høre taler! Mere for musikkens skyld og for at opleve alle de almindelige mennesker, der på trods af flosker, udøver et unikt sammenhold! - Og tak for det! PS. God 1. Maj. Hilsen og tanker. Peer.
Like
4
0 Kommentarer 0 Delinger 592 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind