Hu hej vi skal udbygge vores el-net!
Måske en stor del af forklaringen er de mere end 30 datacentre, de kommer nemlig til at bruge ca 14 GW, det svarer til det dobbelte af den mængde strøm vi bruger når vi bruger mest....

Kommer der debat eller afstemning der hvor jeg kan gøre min stemme gældende bliver det et klart nej! Og en masse støj hvor jeg kan, samtidigt. !

Oplysninger om mængde af el, og antal datacentre er fra en artikel i Information.
Hu hej vi skal udbygge vores el-net! Måske en stor del af forklaringen er de mere end 30 datacentre, de kommer nemlig til at bruge ca 14 GW, det svarer til det dobbelte af den mængde strøm vi bruger når vi bruger mest.... Kommer der debat eller afstemning der hvor jeg kan gøre min stemme gældende bliver det et klart nej! Og en masse støj hvor jeg kan, samtidigt. ! Oplysninger om mængde af el, og antal datacentre er fra en artikel i Information.
Like
2
0 Kommentarer 1 Delinger 698 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind