Jeg har være ude med leen og skære alle blade af Rød Hestehov ('skræppe') af i reservatet. Når man gør det hver 14'tende dag i vækstsæsonen, dør bestanden langsomt ud.
Der er liv derude for tiden! Vores hættemåger har i år taget en lille ø i brug, som de ikke før har ynglet på. Der er også et par på 'tømmerflåden'. Og så ser det ud til, at troldanden igen iår vil være i området om sommeren. Måske vil den yngle?

Like
3
0 Kommentarer 1 Delinger 67 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind