Jeg har være ude med leen og skære alle blade af Rød Hestehov ('skræppe') af i reservatet. Når man gør det hver 14'tende dag i vækstsæsonen, dør bestanden langsomt ud.
Der er liv derude for tiden! Vores hættemåger har i år taget en lille ø i brug, som de ikke før har ynglet på. Der er også et par på 'tømmerflåden'. Og så ser det ud til, at troldanden igen iår vil være i området om sommeren. Måske vil den yngle?

Jeg har være ude med leen og skære alle blade af Rød Hestehov ('skræppe') af i reservatet. Når man gør det hver 14'tende dag i vækstsæsonen, dør bestanden langsomt ud. Der er liv derude for tiden! Vores hættemåger har i år taget en lille ø i brug, som de ikke før har ynglet på. Der er også et par på 'tømmerflåden'. Og så ser det ud til, at troldanden igen iår vil være i området om sommeren. Måske vil den yngle?
Yay
Love
4
0 Comments 0 Shares 115 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In