I går gik jeg tur. En ny vej som en af mine naboer (ja, jeg kalder alle der bor i vores landsby for nabo) havde anbefalet mig. Og hvor er jeg glad for, at hun fandt på at nævne den for mig.
I går gik jeg tur. En ny vej som en af mine naboer (ja, jeg kalder alle der bor i vores landsby for nabo) havde anbefalet mig. Og hvor er jeg glad for, at hun fandt på at nævne den for mig.
Like
Love
Yay
10
2 Kommentarer 0 Delinger 292 Visninger 8

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind