Man kan godt føle sig lidt gammel, når ens ældste barnebarn bliver 11 år idag.

Men hun er en dejlig pige, og født med et duracell i kroppen!

Bedstefar her er i hvert fald brugt efter et besøg!

Ønsker for jer alle, at I også må opleve den glæde:)
Man kan godt føle sig lidt gammel, når ens ældste barnebarn bliver 11 år idag. Men hun er en dejlig pige, og født med et duracell i kroppen! Bedstefar her er i hvert fald brugt efter et besøg! Ønsker for jer alle, at I også må opleve den glæde:)
Like
Yay
5
2 Comments 0 Shares 226 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In