Fantastisk ny cafe i Randers
Jeg var i dag til morgen på besøg i café Bernth på Rådhustorvet. Det kan varmt anbefales. Jeg har besøgt mange caféer, men de hæver lige barren for hvordan god mad skal laves. Tak for en god oplevelse.
Like
3
0 Comments 0 Shares 102 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In