Ikke nemt at bruge demme app
Det er meget svært at bruge denne app.. Har, efter 10 min, endnu ikke fundet ud af hvordan jeg skriver en besked til Jørn herinde.
Like
1
3 Kommentarer 0 Delinger 343 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind