En "digtsamling" af en Nobelpris-vinder?
Det lyder godt nok kedeligt, vil mange sige.
Det er det ikke!
En "digtsamling" af en Nobelpris-vinder? Det lyder godt nok kedeligt, vil mange sige. Det er det ikke! 😃
Like
Love
Yay
Wow
19
0 Kommentarer 0 Delinger 337 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind