Fødevarevirksomheden Meyers har fået en bøde på 60.000 kroner

fra Styrelsen for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, efter at ansatte ved det bioteknologiske selskab Novonesis fik madforgiftning.

I kantinen, som er drevet af Meyers, blev der den 21. og 22. februar serveret kyllingelever.
Flere ansatte blev efterfølgende syge, og det fik Styrelsen for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri til at rykke ud.

#Socii #Meyers #madforgiftning
<h2>☹️ Fødevarevirksomheden Meyers har fået en bøde på 60.000 kroner</h2>fra Styrelsen for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, efter at ansatte ved det bioteknologiske selskab Novonesis fik madforgiftning. I kantinen, som er drevet af Meyers, blev der den 21. og 22. februar serveret kyllingelever. Flere ansatte blev efterfølgende syge, og det fik Styrelsen for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri til at rykke ud. #Socii #Meyers #madforgiftning
PRESSE-FOTOS.DK
Flere blev syge: Nu skal Meyer betale kæmpe bøde
Fødevarevirksomheden Meyers har fået en bøde på 60.000 kroner fra Styrelsen for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, efter at ansatte ved det bioteknologiske
0 Kommentarer 0 Delinger 791 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind