Jeg fatter simpelthen hvorfor ingen rejser sig op og siger det direkte til ham/dem "Jamen, så forlad du bare NATO, hvis det er det du vil.." Man vil fratage ham hans magt lige på stedet - for så er han jo enten nød til at gøre det, eller gøre sig selv til grin. Forlader han NATO, jamen så vil han møde sindssyg modstand i USA, hvilket vil koste ham midtvejsvalget. Bliver han i NATO bliver han udstillet som det ignorante fjols han er.

Han udstiller jo sig selv rigtig meget hele tiden. Bare det her barnlige ævl med hans uartig liste, viser jo netop at IQ'en er lavere end to cifre.

Sig nu fra, i stedet for det spytslikkeri. Hvis der udbryder krig kommer USA ikke og hjælper os uanset hvad. SÅ hvad har vi at miste? Ikke en skid.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/trumps-uartig-liste-vil-straffe-nato-allierede/11157732
Jeg fatter simpelthen hvorfor ingen rejser sig op og siger det direkte til ham/dem <i>"Jamen, så forlad du bare NATO, hvis det er det du vil.."</i> Man vil fratage ham hans magt lige på stedet - for så er han jo enten nød til at gøre det, eller gøre sig selv til grin. Forlader han NATO, jamen så vil han møde sindssyg modstand i USA, hvilket vil koste ham midtvejsvalget. Bliver han i NATO bliver han udstillet som det ignorante fjols han er. Han udstiller jo sig selv rigtig meget hele tiden. Bare det her barnlige ævl med hans uartig liste, viser jo netop at IQ'en er lavere end to cifre. Sig nu fra, i stedet for det spytslikkeri. Hvis der udbryder krig kommer USA ikke og hjælper os uanset hvad. SÅ hvad har vi at miste? Ikke en skid. https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/trumps-uartig-liste-vil-straffe-nato-allierede/11157732
Like
Sad
5
4 Comments 0 Shares 1K Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In