Det gør ondt at læse om togulykken i Nordsjælland i dag.

Et sted, jeg også selv har passeret mange gange med tog. Det gør det hele lidt tættere på.

Der meldes om fire personer i kritisk tilstand. Heldigvis tyder det samtidig på, at alle er blevet bjerget, men arbejdet på stedet står stadig på, og situationen er fortsat alvorlig.

Mine tanker går først og fremmest til de tilskadekomne, deres familier og alle dem, der er berørt af det, der er sket.

Samtidig er der også grund til at minde om, at tog fortsat er en meget sikker transportform. Netop derfor rammer det ekstra hårdt, når noget som dette sker.

En stor respekt til redningsfolkene, der er massivt til stede og arbejder midt i en svær situation.

Pas på hinanden derude
Det gør ondt at læse om togulykken i Nordsjælland i dag. Et sted, jeg også selv har passeret mange gange med tog. Det gør det hele lidt tættere på. Der meldes om fire personer i kritisk tilstand. Heldigvis tyder det samtidig på, at alle er blevet bjerget, men arbejdet på stedet står stadig på, og situationen er fortsat alvorlig. Mine tanker går først og fremmest til de tilskadekomne, deres familier og alle dem, der er berørt af det, der er sket. Samtidig er der også grund til at minde om, at tog fortsat er en meget sikker transportform. Netop derfor rammer det ekstra hårdt, når noget som dette sker. En stor respekt til redningsfolkene, der er massivt til stede og arbejder midt i en svær situation. Pas på hinanden derude ❤️
Sad
6
0 Comments 0 Shares 518 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In