Vi Århus'janere har vores helt eget sprog...

Det no'et lårt at stå i en pårt, helt nøjen når det tårner, efter at ha fåjet et par baj'er for mejet ikk'å .. Kom så de hviii! vi er ikke helt uje a skie.. enu.. aaarrj for hælvøj man.... nu skal jeg op a Ranners vaj.. så'n nået lårt... jaj har sgu glemt å Hanne Lind ...

Aaaj man, der r æjer¨kop¨r her ikk'å..

(Hanne Lind er ikke den lokale glædespige, men derimod er på Århusiansk at handle ind)
<b>Vi Århus'janere har vores helt eget sprog...</b> Det no'et lårt at stå i en pårt, helt nøjen når det tårner, efter at ha fåjet et par baj'er for mejet ikk'å .. Kom så de hviii! vi er ikke helt uje a skie.. enu.. aaarrj for hælvøj man.... nu skal jeg op a Ranners vaj.. så'n nået lårt... jaj har sgu glemt å Hanne Lind ... Aaaj man, der r æjer¨kop¨r her ikk'å.. (Hanne Lind er ikke den lokale glædespige, men derimod er på Århusiansk at handle ind)
Haha
Like
Wow
5
7 Kommentarer 0 Delinger 386 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind