Min seneste hjemrejse med tog, fra Bruxelles, blev altså enormt stressende. Jeg havde valgt bare at holde mig til de skiftetider, Deutsche Bahn anbefaler, og ikke lægge ekstra tid ind. Så i Hamburg havde jeg sådan set forventet at misse mit togskifte, så jeg kunne få tid til lidt frokost og shopping, inden jeg tog hjem.

Men mit ICE ankom rettidigt, så nu endte jeg med at løbe rundt som en besat for både at handle og købe takeaway, som jeg måtte indtage i toget mod Danmark.

Man kan altså ikke regne med jernbanen.

Bemærk: Ironi kan forekomme
Min seneste hjemrejse med tog, fra Bruxelles, blev altså enormt stressende. Jeg havde valgt bare at holde mig til de skiftetider, Deutsche Bahn anbefaler, og ikke lægge ekstra tid ind. Så i Hamburg havde jeg sådan set forventet at misse mit togskifte, så jeg kunne få tid til lidt frokost og shopping, inden jeg tog hjem. Men mit ICE ankom rettidigt, så nu endte jeg med at løbe rundt som en besat for både at handle og købe takeaway, som jeg måtte indtage i toget mod Danmark. Man kan altså ikke regne med jernbanen. Bemærk: Ironi kan forekomme 😀
Haha
Like
Yay
12
1 Comments 0 Shares 538 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In