Stor oplevelse med Savage Rose i Mantzius her til aften.

Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mand
Stor oplevelse med <b>Savage Rose</b> i Mantzius her til aften. Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mand 😀
Like
Love
Haha
Yay
31
8 Comments 0 Shares 523 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In