Landbruget igen-igen i sigtekornet - på et tidspunkt slår de vel lyttelapperne ud og forholder sig til virkeligheden som den ser ud for "os andre". Ja hvem ved - måske sker der ligefrem noget - selvom det desværre vil tage flere årtier at rette op på fortidens politiske synder. For egentlig har landmændene kun gjort som de har fået at vide er lovmedholdeligt. At AXELBORG så et langt stykke hen ad vejen har ført politikernes hænder med at skrive teksten - det er en anden ting, og derfor er de fleste landmænd vel egentlig lige så meget ofre som "os andre"?
Landbruget igen-igen i sigtekornet - på et tidspunkt slår de vel lyttelapperne ud og forholder sig til virkeligheden som den ser ud for "os andre". Ja hvem ved - måske sker der ligefrem noget - selvom det desværre vil tage flere årtier at rette op på fortidens politiske synder. For egentlig har landmændene kun gjort som de har fået at vide er lovmedholdeligt. At AXELBORG så et langt stykke hen ad vejen har ført politikernes hænder med at skrive teksten - det er en anden ting, og derfor er de fleste landmænd vel egentlig lige så meget ofre som "os andre"?
WWW.TV2KOSMOPOL.DK
Fisker målløs efter tre nætter gav otte rejer
I Isefjorden nær Roskilde kæmper lokale for at redde det engang så levende indre farvand fra at bukke under for kvælstof fra landbruget.
Like
Sad
3
1 Kommentarer 1 Delinger 672 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind