Da jeg var en ung knægt (kors jeg lyder som et alderdomshjem) havde vi nogle sprogremser vi altid rendte rundt og sagde - i sær Tyske, så som ..
Ich habe, du hast, schtick deine rüv im ein knast!
Wollen sie bumsen im die numsen? Nein du bist ein schwein, aber du bist so schöne?!!
Ich bin bösig und ich knalde mit die tür,
den blev hurtig oversat til "Jeg er bøsse og jeg knalder med tyren" Jeg havde en kammerat der aldrig kunne holde kæft, i en Tysk time hvor læren netop sagde den sætning - udbrød min kammerat "Er du bøsse? det behøver du ikke fortælle os, det vidste vi godt" ... omkring 3½ sekund senere sad han udenfor døren og jeg lige efter fordi jeg spurgte om ikke det var synd for tyren..
Og så var der fulde mands sangen.
"Jahwol jahwol jahwol
Ich liebe alcohol
Und ich trinken keine vasser
Aber ich bin eine spass'er..
Jaaahwoool Jaaahwoool Jaaahwoool"
Er der andre der kender til sådan nogle rim/remser osv?
Nå men God lørdag i øvrigt.
Ich habe, du hast, schtick deine rüv im ein knast!
Wollen sie bumsen im die numsen? Nein du bist ein schwein, aber du bist so schöne?!!
Ich bin bösig und ich knalde mit die tür,
den blev hurtig oversat til "Jeg er bøsse og jeg knalder med tyren" Jeg havde en kammerat der aldrig kunne holde kæft, i en Tysk time hvor læren netop sagde den sætning - udbrød min kammerat "Er du bøsse? det behøver du ikke fortælle os, det vidste vi godt" ... omkring 3½ sekund senere sad han udenfor døren og jeg lige efter fordi jeg spurgte om ikke det var synd for tyren..
Og så var der fulde mands sangen.
"Jahwol jahwol jahwol
Ich liebe alcohol
Und ich trinken keine vasser
Aber ich bin eine spass'er..
Jaaahwoool Jaaahwoool Jaaahwoool"
Er der andre der kender til sådan nogle rim/remser osv?
Nå men God lørdag i øvrigt.
Da jeg var en ung knægt (kors jeg lyder som et alderdomshjem) havde vi nogle sprogremser vi altid rendte rundt og sagde - i sær Tyske, så som ..
<b>Ich habe, du hast, schtick deine rüv im ein knast!
Wollen sie bumsen im die numsen? Nein du bist ein schwein, aber du bist so schöne?!!
Ich bin bösig und ich knalde mit die tür</b>,
den blev hurtig oversat til "Jeg er bøsse og jeg knalder med tyren" 🤣 Jeg havde en kammerat der aldrig kunne holde kæft, i en Tysk time hvor læren netop sagde den sætning - udbrød min kammerat "Er du bøsse? det behøver du ikke fortælle os, det vidste vi godt" ... omkring 3½ sekund senere sad han udenfor døren 🤣 og jeg lige efter fordi jeg spurgte om ikke det var synd for tyren..
Og så var der fulde mands sangen.
"Jahwol jahwol jahwol
Ich liebe alcohol
Und ich trinken keine vasser
Aber ich bin eine spass'er..
Jaaahwoool Jaaahwoool Jaaahwoool"
Er der andre der kender til sådan nogle rim/remser osv?
Nå men God lørdag i øvrigt.