The Poison Oaks "Summer somewhere" - Faldt lige over den her skønne sang i dag, og tænkte det har da en dejlig glad melodi og tone, en rigtig sommer sang...

Giv den et lyt, og få et lille smil på læben..


https://www.youtube.com/watch?v=JmJYy3z6CHw&list=RDJmJYy3z6CHw&start_radio=1
The Poison Oaks "Summer somewhere" - Faldt lige over den her skønne sang i dag, og tænkte det har da en dejlig glad melodi og tone, en rigtig sommer sang... Giv den et lyt, og få et lille smil på læben.. https://www.youtube.com/watch?v=JmJYy3z6CHw&list=RDJmJYy3z6CHw&start_radio=1
Like
Yay
4
3 Comments 0 Shares 452 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In