Så er dagen kommet for vores generalforsamling.
Vi fordobler antallet af SOCII-brugere i bestyrelsen, hvis det går som forventet.
OK, kun fra 1 til 2 - men alligevel
Vi fordobler antallet af SOCII-brugere i bestyrelsen, hvis det går som forventet.
OK, kun fra 1 til 2 - men alligevel
Så er dagen kommet for vores generalforsamling.
Vi fordobler antallet af SOCII-brugere i bestyrelsen, hvis det går som forventet.
OK, kun fra 1 til 2 - men alligevel 😀