Man kan godt være uenig med begge parter i en konflikt. Det er jeg helt sikkert med både uSA og Iran.
Ingen af dem har ret, MEN, det er vanvid hvad uSA gør lige nu
Like
1
3 Kommentarer 1 Delinger 68 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind