Iransk skib lurer i Danmark
Containerskibet “Nora”, der er indregistreret i Iran, ransages i øjeblikket af dansk politi i Kalundborg.National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) har fået en anmodning fra det amerikanske forbundspoliti, FBI, om at ransage det iranske containerskib “Nora”, der i øjeblikket ligger til kaj i Kalundborg.
Det siger unavngivne kilder tæt på forløbet til avisen Jyllands-Posten.
Før påske sagde en politikommissær fra NSK på morgenmøder, at FBI havde bedt om ransagningen, oplyser kilderne.
Klik på billedet og læs hele artiklen.
<h2>Iransk skib lurer i Danmark</h2>Containerskibet “Nora”, der er indregistreret i Iran, ransages i øjeblikket af dansk politi i Kalundborg.
National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK) har fået en anmodning fra det amerikanske forbundspoliti, FBI, om at ransage det iranske containerskib “Nora”, der i øjeblikket ligger til kaj i Kalundborg.
Det siger unavngivne kilder tæt på forløbet til avisen Jyllands-Posten.
Før påske sagde en politikommissær fra NSK på morgenmøder, at FBI havde bedt om ransagningen, oplyser kilderne.
Klik på billedet og læs hele artiklen.