Boderne fra optagelse af DR's julekalender lever nu videre på torvet.
(Det er altså ikke min milde røst, I hører, - men Ida, som er formand for Birkerød Torvedage)
Boderne fra optagelse af DR's julekalender lever nu videre på torvet. (Det er altså ikke min milde røst, I hører, - men Ida, som er formand for Birkerød Torvedage)
Like
Love
Yay
14
1 Comments 0 Shares 919 Views 17

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In