Jeg tog min chefs gamle kaffekværn med til en reparationscafé - Sådan gik det

Danskerne smider tonsvis af elektronik ud hvert år, men nu får rekordmange fikset deres ødelagte ting på reparationscafeer rundt omkring i landet.
<h2>😉 Jeg tog min chefs gamle kaffekværn med til en reparationscafé - Sådan gik det</h2>Danskerne smider tonsvis af elektronik ud hvert år, men nu får rekordmange fikset deres ødelagte ting på reparationscafeer rundt omkring i landet.
Yay
Like
4
2 Kommentarer 0 Delinger 248 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind