Tjaee, jeg havde nu gerne undværet de konservative, men de har en god grøn kurs,så lad gå hvis det er nødvendigt. https://politiken.dk/del/PHUePIAHD_6g
Tjaee, jeg havde nu gerne undværet de konservative, men de har en god grøn kurs,så lad gå hvis det er nødvendigt. https://politiken.dk/del/PHUePIAHD_6g
POLITIKEN.DK
Hvornår tager disse to kvinder det ansvar, Danmark har brug for?
Vi taler om de vanskeligste regeringsforhandlinger i nyere tid, men vejen til en ny regering bør ikke være lang, hvis særligt to kvinder gør, hvad nationen har brug for. Foreløbig har ingen af dem dog blinket.
Like
2
5 Kommentarer 0 Delinger 277 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind