Jeg bruger Le Chat fra Mistral der er Fransk. En du ikke bliver sporet af eller som udnytter dig i reklameøjemed. Når jeg har brug for lidt hjælp til kode spørger jeg den, og det virker fint.
Jeg bruger Le Chat fra Mistral der er Fransk. En du ikke bliver sporet af eller som udnytter dig i reklameøjemed. Når jeg har brug for lidt hjælp til kode spørger jeg den, og det virker fint. 😀
Like
1
4 Kommentarer 0 Delinger 106 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind