Læsning i påsken er lidt alsidigt, så jeg vælger at fortælle om den bog der har min største interesse.
Bogen hedder "The Nordic Animist Year" og er skrevet af Rune Hjarnø Rasmussen.

Rune går i dybden i forsøget på at få styr på de nordeuropæiske Animistiske traditioner, hvornår på året de ligger, hvad der gives opmærksomhed, eller fejres.

På billedet af bagsiden af bogen kan man læse hvad målet med bogen er.

Jeg meget fascineret af tankesættet, og det natursyn det giver.
Havde vi beholdt de traditioner er jeg sikker på vi aldrig var endt med den voldsomme ødelæggelse af vores klode.
Læsning i påsken er lidt alsidigt, så jeg vælger at fortælle om den bog der har min største interesse. Bogen hedder "The Nordic Animist Year" og er skrevet af Rune Hjarnø Rasmussen. Rune går i dybden i forsøget på at få styr på de nordeuropæiske Animistiske traditioner, hvornår på året de ligger, hvad der gives opmærksomhed, eller fejres. På billedet af bagsiden af bogen kan man læse hvad målet med bogen er. Jeg meget fascineret af tankesættet, og det natursyn det giver. Havde vi beholdt de traditioner er jeg sikker på vi aldrig var endt med den voldsomme ødelæggelse af vores klode.
Like
Yay
4
6 Kommentarer 0 Delinger 557 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind