Iran er ikke et uskyldigt land, jeg synes styret bør væltes, men alligevel er det lidt paradoksalt, Iran bliver angrebet af USA og Israel, Iran bliver bombet voldsomt, så de forsvare sig.
Men nu rammer deres måde at forsvare sig på snart os, så nu skal vi lægge pres på Iran, og ikke på dem der startede balladen.
https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-rasmussen-efter-hormuz-moede-brug-staerkt-internationalt-pres-paa-iran
Men nu rammer deres måde at forsvare sig på snart os, så nu skal vi lægge pres på Iran, og ikke på dem der startede balladen.
https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-rasmussen-efter-hormuz-moede-brug-staerkt-internationalt-pres-paa-iran
Iran er ikke et uskyldigt land, jeg synes styret bør væltes, men alligevel er det lidt paradoksalt, Iran bliver angrebet af USA og Israel, Iran bliver bombet voldsomt, så de forsvare sig.
Men nu rammer deres måde at forsvare sig på snart os, så nu skal vi lægge pres på Iran, og ikke på dem der startede balladen.
https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-rasmussen-efter-hormuz-moede-brug-staerkt-internationalt-pres-paa-iran