Iran er ikke et uskyldigt land, jeg synes styret bør væltes, men alligevel er det lidt paradoksalt, Iran bliver angrebet af USA og Israel, Iran bliver bombet voldsomt, så de forsvare sig.
Men nu rammer deres måde at forsvare sig på snart os, så nu skal vi lægge pres på Iran, og ikke på dem der startede balladen.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-rasmussen-efter-hormuz-moede-brug-staerkt-internationalt-pres-paa-iran
Iran er ikke et uskyldigt land, jeg synes styret bør væltes, men alligevel er det lidt paradoksalt, Iran bliver angrebet af USA og Israel, Iran bliver bombet voldsomt, så de forsvare sig. Men nu rammer deres måde at forsvare sig på snart os, så nu skal vi lægge pres på Iran, og ikke på dem der startede balladen. https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-rasmussen-efter-hormuz-moede-brug-staerkt-internationalt-pres-paa-iran
WWW.DR.DK
Lars Løkke Rasmussen efter Hormuz-møde: Brug for stærkt internationalt pres på Iran
Lars Løkke Rasmussen kalder situationen i Hormuzstrædet alvorlig og siger, at den kan føre til et globalt økonomisk tilbageslag, som også vil kunne mærkes i Danmark.
Like
2
1 Kommentarer 0 Delinger 521 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind