I dag har Aarhus offentliggjort en en fantastisk nyhed: Der bygges hurtigst muligt en ny cykelbane på taget af kunstmuseet Aros. Kommunen betaler det hele.
I dag har Aarhus offentliggjort en en fantastisk nyhed: Der bygges hurtigst muligt en ny cykelbane på taget af kunstmuseet Aros. Kommunen betaler det hele.
Haha
Like
6
1 Comments 0 Shares 392 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In