Jeg følger ikke ret meget med i sport, men vågner denne morgen til nyheden om, at det danske fodboldlandshold har valgt at boycotte en stor fodboldturnering i USA. Det synes jeg er et stærkt signal!
Jeg følger ikke ret meget med i sport, men vågner denne morgen til nyheden om, at det danske fodboldlandshold har valgt at boycotte en stor fodboldturnering i USA. Det synes jeg er et stærkt signal!
Haha
Like
Yay
17
0 Kommentarer 0 Delinger 542 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind