Hej alle. Efter mange overvejelser er jeg kommet frem til, at der er fri leg på torsdag med virtuelle point, hvis du skriver en sms til mig. Vil I godt sprede budskabet til de facebook-afhængige.
Venlig hilsen
Erik
Hej alle. Efter mange overvejelser er jeg kommet frem til, at der er fri leg på torsdag med virtuelle point, hvis du skriver en sms til mig. Vil I godt sprede budskabet til de facebook-afhængige. Venlig hilsen Erik
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 294 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind