Nu er vandet overstået og det er måske for sent at prøve at forstå ... Fordi hvorfor der er 12 partier i Folketinget. Når det kommer til stykket og virkeligheden møder ideerne, hvad er så forskellen på Enhedslisten og Alternativet og venstrefløjen i SF? Og på Socialdemokratiet og SFs pragmatiske fløj? På Radikale og Moderaterne? På Venstre, Konservative og LA? På DF, DD og BP? Behøvede man mere end 5 partier?
Nu er vandet overstået og det er måske for sent at prøve at forstå ... Fordi hvorfor der er 12 partier i Folketinget. Når det kommer til stykket og virkeligheden møder ideerne, hvad er så forskellen på Enhedslisten og Alternativet og venstrefløjen i SF? Og på Socialdemokratiet og SFs pragmatiske fløj? På Radikale og Moderaterne? På Venstre, Konservative og LA? På DF, DD og BP? Behøvede man mere end 5 partier?
2 Comments 0 Shares 841 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In