Overvågning klinger ikke godt i de fleste forældres ører.
Men hvor går grænsen mellem at være big brother og at være ansvarlig forælder? Og har børn egentlig ret til et privatliv?
Vi har lavet en lille brugerundersøgelse i dagens indlæg. Vi håber du vil svare på hvilke aftaler I har derhjemme om overvågning på skærmene:

https://www.hejchatten.dk/da/blog/kan-vi-passe-paa-vores-boern-uden-at-overvaage-dem
Overvågning klinger ikke godt i de fleste forældres ører. Men hvor går grænsen mellem at være big brother og at være ansvarlig forælder? Og har børn egentlig ret til et privatliv? Vi har lavet en lille brugerundersøgelse i dagens indlæg. Vi håber du vil svare på hvilke aftaler I har derhjemme om overvågning på skærmene: https://www.hejchatten.dk/da/blog/kan-vi-passe-paa-vores-boern-uden-at-overvaage-dem
WWW.HEJCHATTEN.DK
Kan vi passe på vores børn uden at overvåge dem?
Hvordan respekterer man et barns privatliv, samtidig med at man tager ansvar for deres trivsel?
0 Comments 0 Shares 488 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In