Joke:
Nogle siger at hvis man bliver brændt af en vandmand, skal man tisset på det.

Jeg prøvede at tisse på vandmanden, men det hjalp ikke.
Joke: Nogle siger at hvis man bliver brændt af en vandmand, skal man tisset på det. 🥸 🧐 Jeg prøvede at tisse på vandmanden, men det hjalp ikke. 🥶 🥴
0 Kommentarer 0 Delinger 140 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind