Sæt dit X ved Venstre!

Danmark skal have en blå Statsminister.
Det er vigtigt for danskerne- og det danske samfunds fremtid, at vi får et magtskifte i Folketinget 2026.
Det får vi ved at DU sætter dit X ved Venstre og gør partiet til det største parti efter valget.
Ny regering: Det bliver så op til Troels Lund Poulsen at sammensætte en ny regering efter valget.

Slut med Mette Frederiksens.
#Socii #dkpol #Folketingsvalg2026 #Folketingsvalg #Venstre #TroelsLundPoulsen
<h2>Sæt dit X ved Venstre!</h2><b>Danmark skal have en blå Statsminister.</b> Det er vigtigt for danskerne- og det danske samfunds fremtid, at vi får et magtskifte i Folketinget 2026. Det får vi ved at DU sætter dit <b>X</b> ved Venstre og gør partiet til det største parti efter valget. <b>Ny regering:</b> Det bliver så op til Troels Lund Poulsen at sammensætte en ny regering efter valget. Slut med Mette Frederiksens. #Socii #dkpol #Folketingsvalg2026 #Folketingsvalg #Venstre #TroelsLundPoulsen
1 Comments 0 Shares 681 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In