Har I set den nye reklame kampagne fra Coca Cola "dane-ish since 1934“? Jeg opfatter den som et tegn på at de mærker en modstand eller boykot mod amerikanske produkter.
Har I set den nye reklame kampagne fra Coca Cola "dane-ish since 1934“? Jeg opfatter den som et tegn på at de mærker en modstand eller boykot mod amerikanske produkter.
Like
6
2 Kommentarer 0 Delinger 219 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind