RIP Phil Campbell (Motorhead). Så er der ingen original medlemmer tilbage. Jeg blev fan af Motorhead da jeg fulgte et program på DR der hed "Heavy Metal" i 1983.. Der spillede de "I got mine" og jeg var solgt. Motorhead var møgbeskidt Heavy, der smadrede selv de bedste og dyreste højtalere, måtte ned og ralle på gulvet...

Motorhead startede deres koncerter med følgende ord "We are Motorhead, and we play Rock'N'Roll"

I den TV serie "Heavy Metal" medvirker mange kendte Danskere som bla. Poul Borum, Peder Bundgaard, Claus Hagen Petersen, Poul Bruun mfl.

https://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/blev-64-aar-motorhead-guitarist-phil-campbell-er-doed/11122834
RIP Phil Campbell (Motorhead). Så er der ingen original medlemmer tilbage. Jeg blev fan af Motorhead da jeg fulgte et program på DR der hed "Heavy Metal" i 1983.. Der spillede de "I got mine" og jeg var solgt. Motorhead var møgbeskidt Heavy, der smadrede selv de bedste og dyreste højtalere, måtte ned og ralle på gulvet... Motorhead startede deres koncerter med følgende ord<b> "We are Motorhead, and we play Rock'N'Roll" </b> I den TV serie "Heavy Metal" medvirker mange kendte Danskere som bla. Poul Borum, Peder Bundgaard, Claus Hagen Petersen, Poul Bruun mfl. https://ekstrabladet.dk/musik/intlmusiknyt/blev-64-aar-motorhead-guitarist-phil-campbell-er-doed/11122834
Like
Sad
3
0 Comments 0 Shares 609 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In