Det duer ikke at apps som MitID, Mit.dk, MobilePay osv. kun virker til Android og iOS, fordi det gør det umuligt at skifte til smartphones med andre OS, hvis man stadig vil være digital. Forhåbentligt bliver der gjort noget ved det
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google #dkpol
Det duer ikke at apps som MitID, Mit.dk, MobilePay osv. kun virker til Android og iOS, fordi det gør det umuligt at skifte til smartphones med andre OS, hvis man stadig vil være digital. Forhåbentligt bliver der gjort noget ved det https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google #dkpol
WWW.DR.DK
Politikere fra syv partier: Dit MitID bør fungere uden Apple og Google
Partier lige fra SF til Venstre ønsker at gøre MitID tilgængelig uden om Apple og Googles økosystemer. Det handler både om fri konkurrence og sikkerhedspolitik.
Like
4
1 Kommentarer 0 Delinger 653 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind