Alt for mange glemmer eller ignorerer, at de nærmest er usynlige i tåge og regn, når baglygterne er slukket. Jeg har støttet forslaget om, at baglygterne skal være tændt i dagtimerne også.

"Krav om gratis OTA‑aktivering af baglygter i dagtimerne på biler, hvor funktionen teknisk kan implementeres."
https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23095
Alt for mange glemmer eller ignorerer, at de nærmest er usynlige i tåge og regn, når baglygterne er slukket. Jeg har støttet forslaget om, at baglygterne skal være tændt i dagtimerne også. "Krav om gratis OTA‑aktivering af baglygter i dagtimerne på biler, hvor funktionen teknisk kan implementeres." https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23095
WWW.BORGERFORSLAG.DK
Krav om gratis OTA‑aktivering af baglygter i dagtimerne på biler, hvor funktionen teknisk kan implementeres.
Baglygter, der ikke er tændt i dagtimerne, skaber en betydelig sikkerhedsrisiko i trafikken. Mange nyere biler kører med kørelys (DRL), hvor kun forly
Like
5
1 Kommentarer 0 Delinger 529 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind