Jam/sing along session - tema ✌🏽 lørdag 14./3. kl 15 i Xperimentet - Jyllandsgade 30 (oven på Bluesette) Esbjerg

Vi spiller som udgangspunkt det sæt vi spillede til Nakba ✌🏽arrangement sidste år i maj på torvet. 

Har du lyst til at lytte, synge/spille med eller blot møder op for support og det sociale - du er velkommen. Du kan købe mad og drikke lige neden under i Bluesette eller donere for en kop kaffe/the i Xperimentet.

Tag gerne dit instrument med. 

Arrangementet er gratis og donationer både til Xperimentet og til Palæstinagruppen Esbjerg tages imod med kyshånd 🙏🏾✌🏽

Vi ses ☕️

Ved spørgsmål kontakt Kir 22482060

Like
4
0 Comments 0 Shares 432 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In