Fantastisk!
Lige hvad jeg håbede!!

https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google
Fantastisk! Lige hvad jeg håbede!! https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google
WWW.DR.DK
Politikere fra syv partier: Dit MitID bør fungere uden Apple og Google
Partier lige fra SF til Venstre ønsker at gøre MitID tilgængelig uden om Apple og Googles økosystemer. Det handler både om fri konkurrence og sikkerhedspolitik.
Like
Love
Yay
8
2 Kommentarer 1 Delinger 834 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind