Altså! Det ka' godt være det er min hjerne der kke er stor nok - det er det sikkert. Men jeg forstår altså ikke helt resonnementet. Hvorfor gør man det så besværligt for os/Danmark - giver en dom der automatisk giver anledning til (unødvendigt) bureaukrati i 12 år? Vi har som (dansk) samfund ikke noget behov for at huse den slags mennesker, som i aldrig. Hvorfor ikke bare være helt firkantede, enten eller, en gang for alle. Ud, og bliv ude! Ikke noget med, at de skal gå og drømme om og planlægge med at komme tilbage.
https://ekstrabladet.dk/krimi/berygtet-bandeleder-udvist-i-12-aar/11118428
Altså! Det ka' godt være det er min hjerne der kke er stor nok - det er det sikkert. Men jeg forstår altså ikke helt resonnementet. Hvorfor gør man det så besværligt for os/Danmark - giver en dom der automatisk giver anledning til (unødvendigt) bureaukrati i 12 år? Vi har som (dansk) samfund ikke noget behov for at huse den slags mennesker, som i aldrig. Hvorfor ikke bare være helt firkantede, enten eller, en gang for alle. Ud, og bliv ude! Ikke noget med, at de skal gå og drømme om og planlægge med at komme tilbage. https://ekstrabladet.dk/krimi/berygtet-bandeleder-udvist-i-12-aar/11118428
0 Comments 0 Shares 497 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In