Så fik man gjort sin borgerlige pligt og fik brevstemt 💪🏻

Så skal vejret nydes med en drink
Så fik man gjort sin borgerlige pligt og fik brevstemt ✉️📥 💪🏻😀 Så skal vejret nydes med en drink 🍸🤩☀️
Like
Yay
Haha
12
0 Kommentarer 0 Delinger 420 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind