I Danmark er jeg født der har jeg hjemme
Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt.
Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark.
Hvad er kendetegnende for dig og din del af Danmark?
#Socii #Fædreland #Danmark #folkepensionist #otium
<h2>I Danmark er jeg født der har jeg hjemme</h2>
Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt.
Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark.
Hvad er kendetegnende for dig og din del af Danmark?
#Socii #Fædreland #Danmark #folkepensionist #otium