I Danmark er jeg født der har jeg hjemme


Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt.
Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark.

Hvad er kendetegnende for dig og din del af Danmark?

#Socii #Fædreland #Danmark #folkepensionist #otium
<h2>I Danmark er jeg født der har jeg hjemme</h2> Som dansker er det en stærk og vigtig tanke at styrke de lokale danske samfund ved at anerkende og omfavne deres unikke forskelligheder – på godt og ondt. Det nationale sammenhold behøver ikke at betyde ensartethed, men kan netop findes i fælles respekt for de mange forskellige måder, vi lever på i Danmark. Hvad er kendetegnende for dig og din del af Danmark? #Socii #Fædreland #Danmark #folkepensionist #otium
SOCII.DK
Danmark mit fædreland
Dansk alternativ til Facebook, der respekterer dit privatliv. Drevet af brugerne og virksomhederne på platformen.
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 802 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind