Læse bog? Næ Lige nu er jeg ovre i det populærvidenskablige, og endda passiv lytning. Lydbogen med titlen "Afdelingen for magisk tænkning" Bogen argumenterer for middelmådigheder, og det på en øjenåbnende og morsom måde. Jeg kan kun anbefale den.

https://open.spotify.com/show/70A67044WEzDZlgeaaJRwH?si=FVGmtpsEQLe7YHEg1n9ULA
Læse bog? Næ Lige nu er jeg ovre i det populærvidenskablige, og endda passiv lytning. Lydbogen med titlen "Afdelingen for magisk tænkning" Bogen argumenterer for middelmådigheder, og det på en øjenåbnende og morsom måde. Jeg kan kun anbefale den. https://open.spotify.com/show/70A67044WEzDZlgeaaJRwH?si=FVGmtpsEQLe7YHEg1n9ULA
Yay
Like
7
0 Kommentarer 0 Delinger 624 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind