For mig er det her den bedste nyhed længe!

Folketinget nåede at vedtage at KØGE BUGT BLIVER MARIN NATURNATIONALPARK

Området er det sted der mest er "mig" Jeg har boet i båd der i mange år, og sejlet mange sømil for sejl, i magsvejr og storm og roet utallige kilometer i min havkajak. Jeg har levet i på vandet, og med vandet som min base.

https://www.koegebugtalliancen.dk/koege-bugt-som-marin-naturnationalpark
For mig er det her den bedste nyhed længe! Folketinget nåede at vedtage at KØGE BUGT BLIVER MARIN NATURNATIONALPARK Området er det sted der mest er "mig" Jeg har boet i båd der i mange år, og sejlet mange sømil for sejl, i magsvejr og storm og roet utallige kilometer i min havkajak. Jeg har levet i på vandet, og med vandet som min base. https://www.koegebugtalliancen.dk/koege-bugt-som-marin-naturnationalpark
WWW.KOEGEBUGTALLIANCEN.DK
Køge Bugt som marin naturnationalpark
Den nordlige del af Øresund er allerede udpeget til at blive marin naturnationalpark, og Køge Bugt-Alliancen arbejder for, at den også kommer til at omfatte Køge Bugt.
Like
Yay
Love
11
0 Kommentarer 0 Delinger 799 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind