Jeg er begyndt at se “Larry the cat” videoer. Sjovt som katte gør indtryk på både høj og lav . Danmark havde en “stationskat” Røde Allan, som blev så berømt at der nu bliver lavet en bronze skulptur af den. De havde også en kat i det hvide hus engang Der er altså noget med de katte. . https://youtu.be/QUoUPxl_JDM
Jeg er begyndt at se “Larry the cat” videoer. Sjovt som katte gør indtryk på både høj og lav 😻. Danmark havde en “stationskat” Røde Allan, som blev så berømt at der nu bliver lavet en bronze skulptur af den. De havde også en kat i det hvide hus engang Der er altså noget med de katte. 🤔. https://youtu.be/QUoUPxl_JDM
Like
Yay
Love
9
0 Comments 0 Shares 533 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In